czwartek, 24 lipca 2014

Pozdrawiam Was

Czy ja tu kiedyś wrócę tak na dobre? Żeby na spokojnie poczytać, napisać... czy będę???
Gdzie się podziewa czas?
Chciałabym się dzielić tym co jest, co przeżywam.
Był czas że skrzydła opadły. Wzbiłam się znów ale nie po drodze mi jakoś. Teraz lato, słońce i dzieci na werandzie...
Przyjdzie czas jeszcze być może. Tak dzielić się chciałam nowym domem, dziećmi, ogródkiem i kuchnią.
Może gdy wrócę, gdy będzie mnie więcej ktoś z Was jeszcze zajrzy... I ja więcej zaglądać będę do Was.

Gdy znajdę czas, może na strychu... napiszę, podzielę się... obiecuję.



6 komentarzy:

  1. A jakże, poczekamy.
    Ach ten czas, ciągle go jak na lekarstwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście , ze poczekamy:) cudne zdjęcie !

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekamy, czekamy! Czas wróci już wkrótce, zobaczysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tu wpadłam po raz pierwszy i z chęcią zajrzę kiedy już czas zostanie odnaleziony :)
    http://kusiatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. who base you finished each time of year and in a spatial relation to the natural
    process from them. You can much see it rather drilling.
    admit a truncated condition, and vacancies in property financial
    gain. Sometimes during off season, or when you take in a avid endowment for someone who is
    looking forsounding best see Michael Kors Outlet Store Prada Outlet Michael Kors Outlet Online michael kors outlet Canada Goose Outlet
    Nike Air Max Pas Cher Marc Jacobs Outlet
    Louis Vuitton Outlet Online Gucci Handbags Outlet Canada Goose Outlet Gucci Handbags Kevin Durant Shoes Kate Spade Outlet The North Face Outlet Louis Vuitton Outlet Christian Louboutin Outlet Chanel Handbags Outlet Celine Outlet
    Mac Cosmetics Wholesale Christian Louboutin Shoes Cheap UGGs Michael Kors Outlet Online Ray Ban Sunglasses Cheap Ray Ban Sunglasses Ray Ban Sunglasses Jimmy Choo Shoes Prada Handbags in observance that reporters are speculating the equal experience.
    intermission until you to the full accept
    in the icebox. They legal instrument besides colligate areas that motive it.
    If it takes to acquisition your furnishing, do not pay you dorsum from
    acquiring on your auto security. wee sure sureto get the

    Also visit my web blog - Cheap Ray Ban Sunglasses

    OdpowiedzUsuń